Za cel stawiamy sobie pomoc naszym Uczniom w przełamywaniu barier w komunikacji językowej - tak, aby mogli sprostać wymaganiom stawianym w szkole, w trakcie egzaminów i skuteczniej funkcjonować w środowisku międzynarodowym.
Gwarancją wysokiej jakości nauczania w Master jest stały fachowy nadzór metodyczny oraz zastosowanie nowoczesnych, efektywnych metod nauczania wraz ze starannie dobranymi podręcznikami i ciekawymi materiałami dydaktycznymi.
Jak uczymy?
W nauczaniu języka obcego wyznajemy zasadę, że język jest narzędziem komunikacji, a nie jedynie zbiorem słów i reguł gramatycznych, dlatego koncentrujemy się na kształceniu umiejętności efektywnego porozumiewania się.
Ćwiczenia wykonywane na zajęciach są opracowane tak, aby słuchacze używali języka obcego w sposób komunikatywny, w kontekstach jakie mogą napotkać w sytuacjach życia codziennego, np. w czasie pobytu za granicą. Szczególny nacisk kładziemy więc na swobodę mówienia i intensywny kontakt z naturalnym, żywym językiem.
Stosujemy szereg metod aktywizujących, które skutecznie przełamują nieśmiałość i sprawiają że słuchacze aktywnie uczestniczą w zajęciach. Najczęściej praktykowanymi ćwiczeniami są symulacje, odgrywanie ról, debaty, wywiady, dyskusje. Wszystkie one służą rozwijaniu i doskonaleniu sprawności mówienia i rozumienia ze słuchu. Systematyczne nauczanie wymowy, słownictwa i gramatyki ukierunkowane jest na skuteczne używanie poznanego materiału w naturalnych sytuacjach komunikacyjnych.
Nauka w szkole MASTER nie ogranicza się jedynie do pracy z podręcznikiem, ponieważ zajęcia z każdego języka wzbogacane są szerokim wachlarzem środków - autentycznych materiałów z krajów anglojęzycznych (Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych i Australii) a także z Francji, Niemiec, Włoch i Hiszpanii. Nasi słuchacze mają regularny dostęp do materiałów audio-video, pracują z artykułami prasowymi w nauczanych językach. System regularnych powtórek sprzyja utrwalaniu prawidłowych nawyków językowych i nowych struktur.
Małe grupy
Spotykamy się w grupach liczących nie więcej niż 12 osób, a w przypadku grup dziecięcych - maksymalnie 8 osób. Praca w tak małych grupach zapewnia komfortową i partnerską współpracę słuchaczy i lektora. Znika anonimowość, każdy uczeń jest zauważony i ma szansę często zabierać głos, co sprzyja większej aktywności i zaangażowaniu w przebieg zajęć oraz minimalizuje lęk przed mówieniem.
Nauka w małej grupie to również lepsza koncentracja i bardziej efektywne wykorzystywanie czasu zajęć, a w efekcie - skuteczniejsze przyswojenie języka. Niewielkie grupy sprzyjają nawiązywaniu przyjaznych relacji między słuchaczami a lektorem, co dodatkowo mobilizuje do nauki.
Lektorzy
Nie wystarczy dobrze znać język obcy aby go dobrze nauczać, dlatego też w MASTER zajęcia prowadzą jedynie sprawdzeni lektorzy, profesjonalnie przygotowani, z doświadczeniem, pasją i talentem pedagogicznym.
SERDECZNIE ZAPRASZAMY!!
|